Het leven moet een feestje zijn!

Soms kunnen financiële beperkingen ervoor zorgen dat je geen feest kan geven. Een verjaardag, jubileum of ander bijzonder moment vieren kan daardoor niet. Terwijl het juist dan fijn is om positieve energie op te doen, om ook in het dagelijks leven zaken op te kunnen pakken. Vanuit die gedachte organiseert Sfeermakers stichting activiteiten voor mensen die dit vanwege financiële beperkingen zelf niet kunnen.

Sfeermakers stichting kiest een aantal keer per jaar een activiteit uit om te sponsoren, maar jij kunt zelf ook bij Sfeermakers stichting aankloppen als je een beperkt budget hebt en een activiteit wil organiseren. Met een Stadspas van de Gemeente Amsterdam krijg je ook nog eens 10% korting.

Home02

Creativiteit en maatwerk

Sfeermakers stichting organiseert activiteiten op een creatieve en persoonlijke manier. Met jouw persoonlijke wensen als uitgangspunt wordt van elke activiteit maatwerk gemaakt. Je wordt zelf actief betrokken bij de organisatie en je wordt gestimuleerd om mee te helpen. Sfeermakers stichting wil bereiken dat je zo gaat denken: “dat ga ik volgende keer zelf doen”. Lees hier meer over Hoe wij werken.

Home03

Maatschappelijke stage

Middelbare scholieren konden via Sfeermakers stichting een maatschappelijke stage aanmelden. Zij gingen op een volkstuinpark aan de slag met tuinieren, klussen en het begeleiden van ouderen en mindervaliden. Een impressie van de stages vind je in dit artikel van Vroegop en deze fotoreportage

Home4Sfeermaker worden

Donaties in de vorm van Sfeertax en Sfeergiften maken het mogelijk dat Sfeermakers stichting activiteiten kan organiseren. Sfeermakers stichting is daarom op zoek naar particulieren, instellingen en bedrijven die bereid zijn een steentje bij te dragen aan dit initiatief. Wil jij hier ook aan bijdragen? Meld je dan aan als sfeervriend.