Sfeertax 2010 - Magdy & Youssef

Zaterdag 2 oktober 2010 was het zover, Magdy & Youssef vierden hun 8ste verjaardag aangeboden door de Sfeermakers stichting.
Met voetbalslingers in de versierde woonkamer en een aangeklede feest tafel begon deze middag vol met verrassingen voor Magdy & Youssef en acht van hun beste vriendjes. Na het eten van de Ajax taart en met kranten gemaakte mutsen gingen we op stap. Voor de deur werden ze opgewacht door een privé busje dat ons naar een geheime plek zou brengen. Toen de Amsterdam Arena in het zicht kwam werd het duidelijk: Voetbalmiddag. Met een bezoek aan het Ajax museum, een rondwandeling door de Amsterdam Arena en een Ajax voetbalquiz werd het voetbalfeest natuurlijk afgesloten met een potje voetbal op het veld van de Arena. De bus stond na afloop klaar om iedereen naar de Mac Donalds in Diemen te brengen voor een heerlijke Happy Meal. Om klokslag 20.00 uur was iedereen moe maar zeer voldaan weer thuis. Dit feest werd mede mogelijk gemaakt door: B & R Tour, Ajax Foundation, McDonalds Diemen, De Taart van mijn Tante, Nemo, Lovers Boat Company, De Pannenkoekenboot, GVB, Het Parool, Biri Publications en Sfeermakers stichting & evenementen.