Sfeertax 2015 – Soupalicious

Het was vanmiddag een hele bijzondere dag bij Soupalicious. We hadden namelijk heel bijzondere gasten. Dit keer stonden onze medewerkers niet klaar voor de gasten maar waren zij de gasten samen met hun familie en kinderen. En dat hebben we geweten. Liters limonade, emmers pannenkoekenmeel en nog veel meer lekkere dingen gingen er doorheen. Werd er heel was afgedanst onder leiding van Disco Surprise. Ook het kleding maken met kranten was in trek met soms hele bijzondere creaties.
Martin Vos van Sfeermakers stichting enorm bedankt voor dit echt onbetaalbare cadeau. Een prachtige zondag die wij, en onze medewerkers, niet snel zullen vergeten!  Directie Soupalicious