El'sina Kleurrijk herfstfeest 2018

Eindelijk is het zover. Een week geleden hebben ze de uitnodiging ontvangen. Nu mogen ze naar El’sina voor het kleurrijke herfstfeest. Wat ziet alles er mooi uit.  Alles, maar dan ook echt alles is gekleurd. De tafelkleden, parasols, taartjes, limonade en nog zoveel meer. Met veel zorg is alles voorbereid. De ouders vertrekken en de kinderen blijven wat beduusd achter. Het duurt even voor ze over hun schroom heen zijn. Zo’n feest hebben ze nog niet vaak meegemaakt. Maar dan komen ze los. Steeds meer mooie dingen worden er gemaakt. En zoveel lieve mensen die je helpen als het even niet lukt. Daar staan ze om 16:00 uur kant en klaar om hun ouders hun mooie creaties te laten zien. Maar ze moeten even wachten voor de modeshow begint, want hun ouders worden ook verwend met lekkers.

Na de show de prijsuitreiking. Ik weet niet wie het meest straalt, de kinderen of hun ouders. Een kleurrijke groep is het bij elkaar. Uit heel veel verschillende landen komen ze. Maar deze middag vormen ze een groep die samen feest viert.

Dank jullie wel mensen van de Sfeermakers stichting voor dit prachtige geschenk.
Een onvergetelijke en hoopvolle herinnering.

Els Nuisker
El'sina Inspiratiecentrum / Burg. van Tienenweg 20 / 1111 CW Diemen