De Droom die uitkwam

Bij Sfeermakers stichting is het volgende verzoek binnengekomen:  Tien jaar geleden, bij de taallessen van het ROC in Diemen, leerde Els Nuisker van Inspiratiecentrum El’sina haar kennen, een jonge vrouw, die heeft moeten vluchten uit Frans Guinee. Zij probeert met al haar kracht een nieuw toekomst op te bouwen met haar 3 kinderen. Een grote droom van haar is een echt verjaardagsfeest op het moment dat haar oudste zoon 10 jaar wordt.
Sfeermakers stichting heeft deze droom laten uitkomen.

Zaterdag 9 maart 2019 was het dan zo ver in Inspiratie centrum El’sina.
Een verjaardag met limonade en taart. Ook werd er duurzaam muziek gemaakt door Leticia Bal en kreeg het gezin uit handen van de Sfeermakers stichting tegoed bonnen voor een middagje Pannenkoeken boot. Door Lovers Canal Tours werd het gezin ook nog eens getrakteerd op een rondvaart door Amsterdamse grachten.