Hoe wij werken

Sfeermakers stichting werkt alleen kostendekkend en is niet gericht op winst. Daarnaast heeft Sfeermakers stichting een breed netwerk van vrienden. In combinatie met een talent voor creatieve oplossingen kun je bij Sfeermakers stichting daardoor met een klein budget vele kanten op.

Muziek op maat, workshops en zelfs een kok op locatie behoren tot de mogelijkheden. Met jouw wensen als uitgangspunt zorgt Sfeermakers stichting ervoor dat jouw feest een bijzondere gebeurtenis wordt. Zo organiseerde Sfeermakers stichting al eens:

De vraag van Sfeermakers stichting aan de 10 leden van het Kernteam De Binnenwaai, was om iemand uit te nodigen voor een sfeertaxverjaardagfeest die voldeed aan onze doelstelling. Kind, volwassenen, oudere of mindervalide wonende op IJburg.
Ontvangst met taart, muziek maken met afval, dansen en pannenkoeken eten.Voor een beeldverslag kunt u kunt u op de foto klikken

Youssef & Magdy

2013Kernteam De Binnenwaai, Kerk op IJburg

2015Soupalicious & Souprise

Youssef en Magdy hadden vanwege financiële problemen thuis al jaren hun verjaardag niet kunnen vieren. Sfeermakers stichting organiseerde samen met netwerkpartners hun achtste verjaardag. Samen met acht vriendjes kregen zij een compleet middagje Ajax aangeboden.
Klik voor een beeldverslag op de foto.
  De vraag van Sfeermakers stichting aan de 10 leden van het Kernteam De Binnenwaai, was om iemand uit te nodigen voor een sfeertaxverjaardagsfeest dat voldeed aan onze doelstelling. Kind, volwassenen, oudere of mindervalide wonende op IJburg. Ontvangst met taart, muziek maken met afval, dansen en pannenkoeken eten.
Klik voor een beeldverslag op de foto.

Soupalicious & Souprise is een sociale en multiculturele onderneming waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt samen met een topteam de lekkerste biologische maaltijdsoepen bereiden. Omdat deze mensen om financiële redenen hun verjaardag en die van hun kinderen niet kunnen vieren organiseerde Sfeermakers stichting een surprisefeest met als thema: Hollandse duurzame verjaardag.
Klik voor een beeldverslag op de foto.

Wil jij graag een activiteit organiseren? Neem dan contact op met Sfeermakers stichting. In overleg kijken we samen wat op basis van jouw situatie de mogelijkheden zijn. Als je een Stadspas van de Gemeente Amsterdam hebt krijg je ook nog eens 10% korting.