Doelstelling

Sfeermakers stichting laat mensen met beperkte financiële middelen momenten vieren die zijn anders niet zouden kunnen vieren. Deze feestelijke momenten geven betrokkenen en hun familie weer positieve energie om ook in het dagelijkse leven allerlei zaken op te pakken. Omdat het leven, ook voor hen, af en toe een feestje moet zijn!

Het organiseren van die feestelijke momenten gebeurt op een persoonlijke en creatieve manier – waar nodig met eenvoudige en beperkte middelen – en met oog voor detail. Ze zijn erop gericht om mensen met plezier te laten terugkijken op een bijzondere gebeurtenis.

Per jaar kiest Sfeermakers stichting een aantal activiteiten uit om te sponsoren – onder nieuws vind je een verslag van de recentste activiteiten. Daarnaast kunnen mensen met een beperkt budget Sfeermakers stichting benaderen om een activiteit te organiseren. Donaties in de vorm van Sfeertax en Sfeergiften en een netwerk van partners maken dit mogelijk.

Mocht je interesse hebben in de doelstelling van Sfeermakers stichting, dan zijn wij te allen tijde bereid deze in een persoonlijk gesprek uiteen te zetten.

Het team

Voorzitter Frank Kessel van Xpring en secretaris Marjolein Meijs vormen het bestuur van Sfeermakers stichting. Zij werken nauw samen met projectcoördinator Martin Vos van Sfeermakers evenementen. Hij weet als geen ander hoe je met eenvoudige middelen een sfeervol evenement kan organiseren. Via Sfeermakers stichting zetten zij zich in om zoveel mogelijk mensen een fijne dag te geven.

Frank1

Frank