Word ook sfeermaker!

Om zoveel mogelijk mensen een bijzondere dag te bezorgen is Sfeermakers stichting op zoek naar particulieren, instellingen en bedrijven die wel een steentje bij willen dragen aan dit initiatief.

Individuele bijdragen

Vanaf 20 euro per jaar zorg jij ervoor dat het leven ook voor anderen een feestje is! Met die bijdrage help je Sfeermakers stichting om de wensen te vervullen van de mensen die het echt verdienen. Als dank ontvang je een sfeervolle verrassing en houden we je op de hoogte van onze activiteiten. Jouw donatie kun je overmaken op rekeningnummer NL71 INGB 0006710948 t.n.v. Sfeermakers stichting te Diemen.

Klik hier om jouw donatie aan ons door te geven.

Steun van bedrijven

Sfeermakers stichting kan de steun van het bedrijfsleven goed gebruiken, om zo nog meer wensen in vervulling te laten gaan. Niet alleen met een financiële donatie, maar ook met de diensten van een bedrijf zijn we erg blij. Zo zou een vervoersmaatschappij hun dienst als donatie in kunnen zetten voor het vervoer dat nodig is tijdens een feest, of door het beschikbaar stellen van een limousine, sportauto etc. zorgen voor ‘speciaal’ vervoer!
En uiteraard zijn materialen als slingers, ballonnen, servies, glaswerk, drankjes en versnaperingen van harte welkom. Als dank wordt jouw bedrijf met naam of logo vermeld bij onze partners.

Klik hier om het contactformulier in te vullen.

Onderstaande bedrijven en instellingen behoren tot de Vrienden van de Sfeermakers Stichting.

Vrienden